Zwembad Zuid moet open blijven!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trieste zaak

Ga naar beneden

trieste zaak Empty trieste zaak

Bericht  yvonne do okt 21, 2010 2:58 pm

Zwembad zuid is voor mij nostalgie waar ik nog steeds graag gebruik van maak.
Als kind kwam ik er regelmatig, vanaf mijn vijftiende dagelijks om tussen de middag met mijn moeder banen te zwemmen voor een bronzen, zilveren en gouden medaille, daarna regelmatig nog voor recreatief zwemmen, wat ik nu nog steeds doe als we bij oma op bezoek zijn in schiedam met mijn man en vier kinderen. Het personeel is vertrouwd, de sfeer altijd goed en het is een heerlijk zwembad wat een enorme maatschappelijke functie heeft in Schiedam.
Niet iedereen is in staat om even naar zwembad groenoord te gaan. Het sportfondsebad is al jaren dicht, dat kan en mag gewoon niet met zuid gebeuren!

yvonne
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trieste zaak Empty Re: trieste zaak

Bericht  Donna do okt 21, 2010 3:28 pm

Hallo Yvonne, inderdaad is dit een hele trieste zaak en daarom hopen we dat de gemeente alsnog op dit voorstel terug zal komen en we met z'n allen van dit fijne zwembad mogen blijven genieten!
Daarom hopen we dat zoveel mogelijk mensen hun stem uitbrengen op de petitie.

Donna

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 18-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trieste zaak Empty Re: trieste zaak

Bericht  M.Peters vr okt 22, 2010 4:06 pm

Ik ben het hier helemaal mee eens!

Overigens komen niet alleen mensen uit de Gorzen zwemmen in Zwembad Zuid. Ik kom zelf uit Schiedam Noord maar wil NIET naar Zwembad Groenoord omdat ik dat onpersoonlijk en ongezellig vind. Dan maar iets verder weg rijden en in een gezellig knus zwembad zwemmen!

Dus het zijn niet alleen mensen uit de Gorzen, maar vanuit heel Schiedam (en ik denk zelfs Vlaardingen en Maassluis)

M.Peters
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trieste zaak Empty kannietwaarzijn

Bericht  nico vr okt 29, 2010 3:24 pm

De Gorzen heeft altijd een zwembad nodig gehad.
Na de sluiting van het open bad in de Wilhelminahaven waren we aangewezen op het Sportfondsenbad.
Met een financiele bijdrage van de bewoners is zwembad zuid gerealiseerd.
Het is dus schandalig en asociaal de Gorzen een zwembad te ontnemen.
Begrip hebbende voor de moeilijke financiele situatie hoop ik dat de Gemeenteraad de juiste prioriteit weet te kiezen.
Waar blijven de sponsoren???

nico
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trieste zaak Empty Re: trieste zaak

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum