Zwembad Zuid moet open blijven!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geen sluiting Zwembad Zuid

2 plaatsers

Ga naar beneden

geen sluiting Zwembad Zuid Empty geen sluiting Zwembad Zuid

Bericht  Joke di okt 19, 2010 4:00 pm

Ik denk dat ik namens veel senioren schrijf dat ONS (let op: ONS) zwembad open moet blijven. Dit zwembad werd gebouw juist mede door veel geldelijke bijdrages van heel wat mensen, die destijds in de Gorzen woonden. Zo ook mijn ouders. Men is van mening dat
oudere mensen veel geld kosten aan medische behandelingen/medicijnen. Wel nu, kom eens kijken op woensdagochtend van 08.30 tot ca. 12.30 hoeveel oudere mensen er gebruik maken van dit zwembad en zo nog iets aan hun conditie doen. Het zwembad is niet alleen een plek waar aan de conditie wordt gewerkt maar het is ook een plek waar mensen
mensen ontmoeten. Een praatje hier een praatje daar en na afloop van de les nog een kopje
koffie. De dames en heren die met deze ouderen werken zijn werkelijk schatten die leuk les geven en ook nog een luisterend oor hebben. DIT ZWEMBAD MAG NIET SLUITEN.

Joke

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 19-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geen sluiting Zwembad Zuid Empty Re: geen sluiting Zwembad Zuid

Bericht  Donna do okt 21, 2010 4:20 pm

Hallo Joke, we zijn het helemaal met je eens, ik heb dat senioren-fit ook een keer meegemaakt, en zag hoe al die mensen zo gezellig met elkaar bezig waren en na afloop nog gezellig een bakje koffie dronken, waarbij men zelfs hun verjaardag vierden!
Zo kan je dus zien dat dit een hele hechte groep is.
Ook heel leuk is dat dan ook het baby-en peuterzwemmen plaats vindt en zo geniet men van jong en oud tegelijk dus!
Dit mag ons niet afgenomen worden!

Donna

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 18-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum