Zwembad Zuid moet open blijven!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Altijd zo gezellig aan de kassa

3 plaatsers

Ga naar beneden

Altijd zo gezellig aan de kassa Empty Altijd zo gezellig aan de kassa

Bericht  Donna di okt 19, 2010 11:12 am

Zwembad Zuid mag niet sluiten want ik vind al die kleine zwemles klantjes zo erg leuk!
Zo trots als ze weer een lintje hebben gehaald, zo verdrietig als ze nog niet door het gat durven te zwemmen, maar dat komt toch altijd wel weer goed!
Ik hoop nog vele jaren van die fijne momenten te mogen beleven!

Donna

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 18-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd zo gezellig aan de kassa Empty Re: Altijd zo gezellig aan de kassa

Bericht  oma beertje di okt 19, 2010 1:49 pm

goed dat ik een beetje frans ken dus wist waar op te klikken ,ik heb petitie getekend want dit is van den zotte om te sluiten zo een zwembad dus laten we hopen dat het nut heeft he !!!!

oma beertje

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 19-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd zo gezellig aan de kassa Empty Re: Altijd zo gezellig aan de kassa

Bericht  oma beertje do okt 21, 2010 8:15 pm

geen frans meer goed gedaan meneer J hoop dat er veel mensen tekenen deze petitie op forum zitten er niet zo veel dus of ze weten het niet of durven e rniks op te schrijven kom op jongens geef je mening voor jullie zwembad!!!!!

oma beertje

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 19-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd zo gezellig aan de kassa Empty Re: Altijd zo gezellig aan de kassa

Bericht  M.Peters vr okt 22, 2010 7:31 pm

Ik denk dat mensen niet hier komen omdat ze niet weten dat er een forum is, misschien kan dat duidelijker in de tekst komen?

Ik heb al mijn kennissen en buren al ingelicht over de petitie, als iedereen dat doet komen we ver!!!

M.Peters
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd zo gezellig aan de kassa Empty Re: Altijd zo gezellig aan de kassa

Bericht  Admin vr okt 22, 2010 8:13 pm

Veel duidelijker kan het niet echt meer, want het staat zowel bovenaan in de werkbalk, als onderaan in de tekst, waar "Praten met medevoorstanders, of je grieven uiten, dit alles kan in het Forum!" staat.
Het forum mag zeker de petitie niet overheersen. Geen idee eigenlijk waarom er niet meer mensen komen hier, waarschijnlijk omdat er te weinig berichtjes, te weinig onderwerpen staan.
En ja, als iedereen het kenbaar maakt aan anderen, dan zal het wel los lopen denk ik.
Ik heb al weggehaald dat iedereen moet registreren om wat te posten, maar dat heeft niet veel geholpen... Afwachten maar.


Admin
Admin

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 15-10-10

https://zwembadzuid.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd zo gezellig aan de kassa Empty Re: Altijd zo gezellig aan de kassa

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum